Her finder du formidlingsartikler, fra 2019 og frem til nu, i det historididaktiske tidsskrift RADAR, hvis formål er at formidle viden af relevans for uddannelser og praksis.
RADAR-artikler 2024
23. september 2024• Forside-header, RADAR 2024
Læringspotentialet i (længere) vandreture med elever i historie
10. august 2024• Forside-header, RADAR 2024
Vikingetidens ringborge er nu verdensarv
RADAR-artikler 2023
26. september 2023• RADAR 2023
Historie-fortælling i historie-undervisningen
2. maj 2023• RADAR 2023
Genstande – læring for alle aldre
30. marts 2023• Artikel, RADAR 2023
Om at vælge indhold
14. marts 2023• Artikel, Featured, RADAR 2023
Nyt perspektiv på dansk historie
20. februar 2023• Artikel, Featured, RADAR 2023
Sæt fokus på jøde-konspirations-teorier i kanonpunktet om Holocaust
RADAR-artikler 2022
14. november 2022• Artikel, RADAR 2022
Læremiddel-analyse – hvornår er et læremiddel historiefagligt godt?
6. september 2022• Artikel, RADAR 2022
QR-kode-løb i historie- og samfundsfags-undervisningen
16. juni 2022• RADAR 2022
Podcast i historie – som læremiddel og produkt
17. maj 2022• RADAR 2022
Tal med din bot i historie
3. marts 2022• RADAR 2022
Hvad med indholdet i historieundervisningen?
3. marts 2022• RADAR 2022
Er det OK at fjerne eller ødelægge kulturarv?
RADAR-artikler 2021
18. oktober 2021• RADAR, RADAR 2021, Tidsskrift
Historieundervisning og fagportaler
RADAR-artikler 2020
15. april 2020• Artikel, RADAR, RADAR 2020
Genforeningen – hvad nu hvis?
RADAR-artikler 2019
26. februar 2019• Artikel, RADAR, RADAR 2019, Tidsskrift